29 Ağustos 2011 Pazartesi

BUGUN BENIM BLOG YAZMAYA BASLADIGIM GUN :)



Yola çıkmama tam 1 ay kaldı, hazırlıklar kutlama edasıyla devam ediyor! Geçen gün şirkette bir arkadaşım dedi ki, “Aa daha bavul bile hazırlamaya başlamadıysan nasıl bir hazırlık işin var ki?” Yaa, bir tek bavul toplamaya kalsa keşke..
Şimdi bir kere Afrika’ya gidiyorum dediğin anda devletin sana zorunlu tuttuğu bir sürü iş var. Aşılar olacaksın, onları resmi sertifika ile kaydettireceksin, giderken sıtma ilaçlarını yanında hazır edeceksin.. Onun dışında, uzun dönemlik gidiyorsan, evini toplamak, depoda tutmak, geri taşımak gibi ekstra bir grup planlama yapman da gerekecek.
Hele ki nüfus cüzdanı, pasaport, ikametgah ilmuhaberi filan gibi klasik-tembellikten-ötürü-yıllardır-yapılmamış-iş’lerin varsa, ki ben bunların yanına ağzımdaki bütün dişlere dolgu yapılmasını ekledim, bildiğin 3 aylık iş planı çıkarmadan yetişmen mümkün değil!
************
Yazılarımı başlık başlık ve kısa yazılar halinde düzenliyeyim diyorum.. Kolay okunur hap gibi yazılar olsun.
Blog application olarak bir takvim eklemeyi becerebilirsem, planlamamı takvime yerleştireceğim. Böylece, olur da beni ziyarete Gana’ya gelmek isteyen, Afrika’ya seyehat planlamak, Birleşmiş Milletler’e yada bir şekilde Afrika'ya gönüllü olmak isteyen olursa “hazır planlanmışı var” cinsinden kullanıversin.