6 Eylül 2011 Salı

AMA BEN DİŞÇİDEN KORKARIM!

-          Alo, iyi günler, Dental Clinic değil mi? Merhabalar ben Şule Hanım’ın hastasıyım, bu hafta bir randevu rica edeceğim, 4 tane dolgu yapılacak, 1 saatlik işimiz var.
… Yok Cuma’dan önce olması gerekli, pazartesi mesela…
… Anladım programı dolu ama benim durumum biraz acil, yurt dışına çıkıyorum…
… Eminim öyledir, ama yurt dışına gitmeden önce yapılması lazım…
… Yok, titizliğinizden eminim ama ben Afrika’ya taşınıyorum, gitmeden birkaç hafta önce tamamlanması gerektiği için Şule Hanım’la programı ona göre yaptık…
… Teşekkür ederim, 11.00’de görüşmek üzere :)

*****

Efendim, şirketimiz dedi ki, size süper-geniş bir sağlık sigortası yaptık, alın bunlar da “başınıza bir kaza gelirse gelip sizi helikopterle oradan alacağız” kartlarınız. Yalnız gitmeden diş doktoruna muayene olun, çünkü ağız sorunlarınıza deva olmayacağız.

Ama ben dişçiden korkarım!!
En son lise 2’deydim, annem beni kolumdan tutup bir dolgu yaptırmıştı, onu hatırlıyorum. Bir daha da gitmedim. Benim ne işim var dişçide, gidemem ki..

Arkadaşlarımın benden soğumasına sebep olacak kadar çok sayıda dolgu sonrasında Şule Hanım’dan son randevumu aldım. Meğer benim ağzımda diş yokmuş!

Bu Gana neler kâdir.. Bi de check-up mı yaptırsam n’apsam…