17 Aralık 2011 Cumartesi

BİZİM BLOG İLK 10'DA!

Çok teşekkür ederim! :)



Annebenafrikayatasiniyorum.blogspot.com oylarınızla Turkcell BÖ Blog ödülleri gezi kategorisinde ilk 10’da.

Şimdi bir jüri değerlendirmesi fazı var, sonuçlar 5 Ocak’ta açıklanacak. Aynı gün bir ödül gecesi organize edilecekmiş. Bakın nasıl da havalı duruyor 1. Sırada!

Bu niye 1. sırada yazılmış, yoksa en çok oyu sen mi almışsın diye soran arkadaşlarım oldu; kesin en çok oyu siz vermişsinizdir diye düşünüyorum ama ilk sırada yazılmış olmamız bunu yansıtmıyor. Alfabetik sıra kontenjanından yerleştik oraya :))



Burada geçireceğim toplam 6 aylık dönem içinde 1 haftalık iznim vardı. Askerlik gibi değerlendiriliyor olay; şirketimiz, zor şartlar altında bunalıp da ailemizi görmek istersek diye bir kereliğine uçak biletimizi ödeyerek bir güzellik yapıyor.

Açıkçası ben bunca zaman, annemle abimin buraya geleceğini düşünerek, kendimi Türkiye’ye gitmeyecek şekilde hazırlamıştım. Haliyle son ana kadar ne konusunu konuştum, bir plan yaptım.
Ama şimdi madem ödül gecesi varmış..:)
Madem Eylül de dedi ki sen İstanbul’a gidersen ben de Stockholm’den gelirim…
O zaman bize bi’ İstanbul yolu göründü :)

***
Bir havaya girdim ki sormayın :) Sanırsınız 8 senelik gurbetçiyim.. Özlediğim, yemek içmek istediğim şeylerin haddi hesabı yok. E insan özlüyor memleketini canım!
Pazartesi annemle abim geliyor, bir süre buralarda zaman geçireceğiz, sonra onlarla birlikte İstanbul’a döneceğiz. Çok heyecanlı! :)))